Sociala medier äger!

Ja, ni ser rubriken. Om sociala medier hanteras korrekt så är det verkligen en guldgruva för företagen att marknadsföra sig igenom.

När jag besökte Ikki Sushibar för några veckor sen var jag fundersam över varför mina gyozas inte var stekta på ena sidan. Jag trodde att det var den största skillnaden mellan just gyoza och dumplings.

Jag gick hem och googlade (google is my best friend) och fick fram just det. Gick sedan in på deras Facebooksida och påpekade/frågade om jag inte hade rätt i detta. På ett trevligt och konstruktivt sätt ska tilläggas. Då får jag ett mail från, vad jag förmodar är, en av ägarna att jag har rätt, att de tackar för att jag hör av mig och att jag hoppas att jag kan ge dem en andra chans. Sedan säger han vidare att jag gärna får komma in igen och visa upp mailet. Vilket jag alltså gjorde igår.

Han läser mailet, kommer ihåg detta och bjuder på en ny tallrik. Superbra service och det är saker som detta som kan göra skillnaden för att man kommer åter. :)

Så, tack för er lyhördhet Ikki! Det var väldigt uppskattat! :)

ikkisushi_gyoza

blogstats trackingpixel

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>